no title

  • 19
hej 
Kilka dni temu rozstałam się ze swoim chłopakiem. Piszę tego posta, by wszystko z siebie wyrzucic i przestac odpowiadac na te same pytania po kilkanaście razy. 
Więc tak, było i minęło, rozstaliśmy się. Sama tego wszystkiego nie rozumiem i minie zapewne trochę czasu, zanim wszystko to sobie poukładam w głowie, bo aktualnie panuje w niej chaos. Na początku myślałam - no cóż, stało się. Starałam się, NAPRAWDĘ się starałam by o tym nie myślec, nie pamiętac, zapomniec. Każdy mnie pocieszał, mówił że będzie dobrze.. odpowiadałam, przecież już jest dobrze! :) Nikt nie mógł mi uwierzyc "jak ona może tak mówic, przecież była taka zakochana". A i owszem byłam, i chyba nadal jestem. Czemu chyba? Bo już sama nie wiem co czuję...nic nie wiem. Hmm, oprócz tego, że jestem teraz sama, chyba nic aż tak się nie zmieniło. Przyjaciele nadal ze mną są, oceny takie same, nawet lepsze, wszystko okej. Więc, czemu się smucic? Przecież oprócz tego, że straciłam jedną osobę wszystko było w porządku. Cóż, tak myślałam na początku..
Lecz dzisiaj po południu pękłam. Stwierdziłam, że naprawdę mi go brakuje, ale cóż mogę z tym zrobic? Tylko mi tutaj zależy. Jakoś dam radę, tak? Nie mogę, nie wolno mi się poddawac! Dla siebie, dla przyjaciół. Co prawda, mam chwile słabości i po prostu płaczę, płaczę jak małe dziecko, ale inaczej się nie da. W końcu uda mi się zapomniec. 
Uda mi się..prawda? 


19 komentarzy:

  1. Na pewno się uda :) Może wzajemna obserwacja? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak bywa w życiu, przebywaj jak najczęściej w gronie najbliższych ci przyjaciół i nie bd o tym pamiętać :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się i bądź taka silna jak byłaś na początku. Opuściła Cię jedna osoba, ale Ci wszyscy inni pozostali, bo są prawdziwymi przyjaciółmi na dobre i na złe i właśnie na nich powinnaś się skupić ♥
    Wszystko będzie dobrze <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tak w życiu bywa. Uda się ;)

    Zapraszam do siebie -> http://sysiakowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, ja jestem chyba z trochę innego pokolenia, nie jesteś jeszcze za młoda aby być w związku? Masz na to jeszcze cza, uwierz mi.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/11/greyscale.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia :)
    co powiesz na wspolna obserwacje ? nadinnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że każdy przeżył kiedyś w życiu taką smutną sytuacje.
    Dasz rade :*

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety, tak w życiu bywa, Osoby pojawiają się i znikają :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam chłopaka więc takich problemów nie mam :P wspólczuję!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Głowa do góry! Tak już bywa w życiu, prawie każdy przeżywa swój pierwszy zawód miłosny. Zobaczysz, że kiedyś będziesz się z tego śmiała ;).
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ból kiedyś minie , musisz znaleźć coś, co pozwoli Ci zapomnieć o nim !

    Może wspólna obserwacja ?Jeśli tak to zaobserwuj i daj znać, szybko się zrewanżuję :)
    adriannamason.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że zerwaliście...Ale głowa do góry, jeszcze życie przed tobą!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję ;/ dlatego postanowiłam sobie, że na prawdziwego chłopaka pozowlę sobie dopiero na studiach :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. eh dlatego nie mam chlopaka;p szkoda mi na niego czasu, nerwow i lez;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uda ci się tylko musisz uwierzyć w siebie
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  17. jejkuu nie przejmuj się :c jeszcze poznasz wielu wspaniałych chłopaków! ♡ chcesz dostać ode mnie kartkę świąteczną? kliknij ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie martw sie.Wiem ze latwo to napisac ale nie wiem co innego mozna w tej sytuacji napisac :(
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń