the most important people in my life

  • 1
Hejka!:) 
W tym oto poście opiszę najważniejszych ludzi w moim życiu. Nie ma ich wielu, ponieważ: 
''Z przyjaciółmi, jak z rapem, nie ilośc, tylko jakośc''.  :) 
Damian Gromek 
Gromek to mój najlepszy przyjaciel, BFF. :) Przyjaźnię się z nim już długo, wiele z nim przeżyłam. 
Głupawki, wiele razy mnie wspierał i pocieszał. Dużo razy się też kłóciliśmy. Właśnie zbliżają się jego urodziny. Wyprzedzone wszystkiego najlepszego:*! 
to co,że mnie zabijesz lol 
Paulina Woźniak 
Miałam dylemat, czy napisac o niej, czy nie, ale w końcu napisałam. Przyjaźnimy się już spokojnie ze 2 lata, W KOŃCU chodzimy razem do klasy. Ma fioła na punkcie muzyki, jeszcze większego niż ja, potrafi godzinami gadac o Edzie Sheeranie czy 5SOS. 
nasze pierwsze wspólne zdjęcie, jedno z pierwszych
Mariusz Skulimowski 
Bardzo denerwujący człowiek, ale, mimo wszystko, mój przyjaciel. Młodszy o dokładnie miesiąc i dzień. Ma ogromne powodzenie, podoba się wielu dziewczynom. Kocha robic fotki na snapchacie, szczególnie sobie. 
Wiktoria Ciostek 
Rok starsza, znamy się już rok w sumie, kujonka mądrusia bardzo, ahahah:* często piszemy głupie rzeczy, wymieniłam z nią już paręnaście tysięcy wiadomości na Facebooku, najwięcej w sumie. Dodałabym nasze wspólne zdjęcie, ale nie mogłam znaleźc, więc wstawiam te 
Asia Czajka 
Znałyśmy się już wcześniej, ale niedawno (w wakacje), zaczęłyśmy kolegowac się bardziej. Mądra bardzo, zawsze się z nią śmieje na dworze, z nią da się pojechac na zakupy, planujemy iśc do kina, jeździmy razem na kolonie. 
To tyle, do napisania.;) 



1 komentarz: