swaaaaaaaak rzycieeem

  • 0
Cześć i czołem!
  Tak się zdenerwowałam, że aż muszę tu napisać. Chciałabym opisać, co się dzieje u mnie w szkole..:):):)
  U nas w szkole jest wiele dziewczyn, które bez lajków, swagu, nie moga się obyć. Mało tego, kopiują wszystko po mnie i po mojej najlepszej przyjaciółce-Paulinie. Założyłam swojego pierwszego bloga - Tęczową Gąbkę i zaraz po mnie już wszystkie mają. A przykładowy wpis? Co to jest miłość-i wstawianie artykułu z Wikipedii, no halo:):):) 
 Założyłam Tumblra- to samo, a większość z nich nie wie jak to się wymawia.. 
 A co mają na askach? Zakładają sobie milion fejkowych kont i sobie z nich lajkują, no bo co, LAJKI MUSZĄ BYĆ! Jeszcze nie lubią mnie za to, że nie jestem taka jak one. Nie da się normalnie pogadać tylko fejm, ask, lajki, obgadywanie...W całej szkole może znajdę z 5 dziewczyn, z którymi można porozmawiać.Przez takie osoby mam ochotę naprawdę rozwalić wszystko co się da..Jestem inna niż one bo jestem szczera i jak ktoś mnie wkurza to mnie wkurza, i już. 
  Podobna sprawa z idolami. Jestem w la familii-fandomie Oli z aska. Jestem ponad rok, przestałam to ukrywać, ustawiłam sobie Olcię na tło, ok..i co dalej? Oczywiście nagły wzrost lf a wcześniej? O BOŻE, TO LESBA, JAK MORZNA BYC LESBOM???????
  Ludzie, jakbyście przeczytali aski tych osób, to tragedia, naprawdę. Oczywiście nie będę rzucać nazwiskami, ale i tak dużo osób wie o kogo chodzi. Dlaczego ludzie są tak głupi? Dlaaaczeeeegooo? 
  + jeszcze ich cierpienia typu: O BOŻE, MAMA MI NIE CHCE KUPIĆ AJFONA :'((( RZYLETKA! 
  Czasami mam wrażenie, że niektórym osobom naprawdę brakuje mózgu i wolałabym, żeby zniknęły...Uff, dałam upust nerwom, pora się zrelaksować.
 Post dedykuję Martynie, która naprawdę mnie rozumie. 
przyćpana, eh 

Wika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz